Gospodarki w obiegu zamkniętym (GOZ) - jak przedstawić w raporcie zintegrowanym realizowaną przez przedsiębiorstwo strategię
Termin: 5.05.2020r. / Miejsce: online
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przedstawienie metodyki i dobrych praktyk gospodarki w obiegu zamkniętym w raporcie zintegrowanym, a w szczególności opisie organizacji i środowiska zewnętrznego, zasad zarządzania, szans i ryzyka, strategii i alokacji zasobów, modelu biznesowego ,outlook-a, wyniku finansowego i niefinansowego.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowane jest do pracowników komórek ESG, relacji inwestorskich, komunikacji korporacyjnej, marketingu i PR, pełnomocników ds. zarządzania środowiskiem, kierowników, specjalistów komórek odpowiedzialnych za ochronę środowiska i/lub gospodarkę odpadami, specjalistów działów ochrony środowiska wszystkich szczebli, inżynierów wszystkich przedsiębiorstw w tym szczególnie emitentów papierów wartościowych.
PROGRAM
1. Jeszcze raz krótko o założeniach, zasadach i konstrukcji raportu zintegrowanego.
2. Jeszcze raz krótko o założeniach i zasadach GOZ.
3. Sposób przedstawiania GOZ (w tym metodyka i dobre praktyki) w części:
a) opis organizacji i środowiska zewnętrznego - ze szczególnym uwzględnieniem kapitału naturalnego, śladu węglowego i śladu środowiskowego,
b) zasady zarządzania - ze szczególnym uwzględnieniem GOZ w strukturze zarządczej, modelu biznesowym oraz zasadach compliance
c) szanse i ryzyka - ze szczególnym uwzględnieniem procesu konwersji ryzyk związanych z GOZ na szanse biznesowe
d) strategia i alokacja zasobów - ze szczególnym uwzględnieniem ujęcia GOZ w celach organizacji w krótkim, średnim i długim okresie czasu
e) model biznesowy – ze szczególnym uwzględnieniem GOZ w procesie budowy wartości w krótkim, średnim i długim okresie czasu
f) wyniki finansowe i niefinansowe – ze szczególnym uwzględnieniem śladu węglowego oraz śladu środowiskowego
g) outlook – ze szczególnym uwzględnieniem determinant mających wpływa na GOZ
WARUNKI UCZESTNICTWA
Wersja online
- każdej osoby 790zł netto + 23% VAT
Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Zielińska
tel. 22/ 46-49-709
e-mail:katarzyna.zielinska@irip.pl
Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na potwierdzeniu konto. Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury. Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100% opłaty.